I els mòbils van desaparèixer de l’aula
Amb aquesta nova normativa d’ús dels mòbils a l’aula, estem compromesos a preservar i promoure un aprenentatge més significatiu i enriquidor, assegurant que els nostres alumnes estiguin més ben preparats per afrontar els desafiaments d’un món en constant canvi.
Educaixa dona suport al nostre projecte
El nostre projecte és un dels 50 guanyadors de la convocatòria d'EduCaixa a iniciatives de transformació i millora de la qualitat educativa.
Escola d’estiu: el treball cooperatiu
Difícilment es poden practicar i, per tant, aprendre, algunes competències bàsiques si els alumnes no tenen l’oportunitat de treballar junts, en equip, dins de l’aula, de forma continuada.
L’avaluació final: posem a prova tot el que s’ha après al llarg del curs
La UT de Síntesi pretén fomentar la comprensió profunda dels temes estudiats, ja que els alumnes han de relacionar-los amb situacions reals i aplicar-los en contextos concrets.
Criança respectuosa: sobreprotecció i límits
Educar des de l’amor, des del respecte i des del coneixement de les necessitats autèntiques dels nostres infants és el que anomenem criança respectuosa.
Joc motor i aprenentatge al taller de Psicomotricitat
La psicomotricitat ajuda a observar, interactuar i resoldre els reptes reals que presenta l’entorn.
Batxillerat artístic: el Projecte PAU al MNAC
Un any més, hem presentat els treballs realitzats pels alumnes del Batxillerat artístic de Garbí Pere Vergés que aquest any han desenvolupat el Projecte PAU.
No només classes d’anglès
Tal com deia el Sr. Pere Vergés «no només hem de saber altres llengües, sinó que hem de saber comunicar-nos a través d’elles».
Pensament computacional des d’Infantil
El pensament computacional es pot aplicar fins i tot quan fem galetes i ens pot ajudar a resoldre problemes quotidians del dia a dia.
Keep Calm and ChatGPT
L’aparició de plataformes com ChatGPT i, en general, de la IA, fa més evident la necessitat de l’aposta pel treball per competències i projectes.
Gaudim i aprenem fent cultura i tradició
Amb quina finalitat educativa programem tot el temps lectiu que dediquem al Nadal?
Com avaluem les competències transversals
Alguns dels instruments per avaluar les competències transversals i que utilitzem amb més freqüència a les nostres escoles són les rúbriques.