Cloenda de l’Escola d’Estiu
Ens posem les ulleres amb Genís Roca per mirar com pot evolucionar l’educació en els propers 20 anys.
M’agrada anar a l’escola!
Com fomentem el sentiment de pertinença i la convivència a partir de la Vida Social.
Molt més que docents: deu anys de transformació educativa
La transformació educativa ha estat possible gràcies a l’esforç dels nostres equips professionals, que són els autors de les nostres seqüències didàctiques.
Per què un Batxillerat Artístic?
Un itinerari molt escollit per alumnes que volen fer estudis de comunicació, publicitat, audiovisuals, disseny gràfic, disseny d’interiors, arquitectura...
Què ens diuen les proves PISA?
Realment els resultats PISA ens diuen amb validesa i fiabilitat si els nostres alumnes aprenen o no? Què mesura realment PISA i què ens poden aportar els seus resultats?
Els professors també van d’Erasmus!
El paper clau del Programa Erasmus+ per a la formació continuada del professorat en pro de la transformació educativa.
Clar i català
Mitjançant una educació compromesa i enriquidora, fomentem una comunitat més conscient i respectuosa de la seva riquesa lingüística.
Com influeixen els estils parentals en l’autoestima dels nostres fills
Una seixantena de famílies entre les dues escoles van participar en la primera Escola de famílies de l’any per compartir i aprendre sobre els estils parentals.
I els mòbils van desaparèixer de l’aula
Amb aquesta nova normativa d’ús dels mòbils a l’aula, estem compromesos a preservar i promoure un aprenentatge més significatiu i enriquidor, assegurant que els nostres alumnes estiguin més ben preparats per afrontar els desafiaments d’un món en constant canvi.
Educaixa dona suport al nostre projecte
El nostre projecte és un dels 50 guanyadors de la convocatòria d'EduCaixa a iniciatives de transformació i millora de la qualitat educativa.
Escola d’estiu: el treball cooperatiu
Difícilment es poden practicar i, per tant, aprendre, algunes competències bàsiques si els alumnes no tenen l’oportunitat de treballar junts, en equip, dins de l’aula, de forma continuada.