La Fundació

Canal de denúncies

La Fundació Escoles Garbí posa en funcionament un Canal de denúncies adaptat a la regulació actual. Es tracta d’un mitjà a través del qual es pot fer arribar a la Fundació la denúncia de fets que puguin ser delictius, constitutius d’una infracció administrativa, d’un incompliment de la legislació vigent o de la normativa interna.

El canal de denúncies està a disposició de tot el personal, els alumnes, clients i col·laboradors que puguin tenir coneixement d’algun d’aquests fets.

IMPORTANT: Si la vostra consulta, queixa o suggeriment no està relacionada amb infraccions o incompliments de la normativa vigent, si us plau, feu servir qualsevol dels altres canals d’atenció, comunicació i informació habituals.

Vetllem pel compliment normatiu i el comportament ètic

En coherència amb el nostre Projecte Educatiu i la legislació vigent, l’obertura d’aquest canal referma el compromís de tots els que formem part de la Fundació i les Escoles per desenvolupar la nostra activitat amb els valors ètics i d’integritat que defineixen la nostra cultura corporativa.

Les denúncies es canalitzen a través de la plataforma Co-Resol, que permet garantir la confidencialitat de la informació tractada tant per a les persones informants com per a les denunciades, i a la vegada dona la possibilitat de realitzar la comunicació de forma anònima.

Aquesta plataforma permet enviar comunicacions via aplicació mòbil o a través de la pàgina web.

Comunicació via aplicació mòbil

1 – Descarrega’t l’app Co-Resol. És gratuïta i està disponible a l’App Store i Google Play. Pots fer-ho clicant la imatge que trobaràs a la part inferior o escanejant el codi QR.

2 – Un cop instal·lada, obre l’aplicació i prem el botó “Fer un click”. Hauràs d’introduir el codi ” Garbí” per identificar la nostra organització.

3 – Segueix les indicacions de l’aplicació pas a pas. Escriu el teu missatge i sigues el més específic possible. Pots adjuntar imatges i documentació.  Tingues cura en el moment d’adjuntar-los que no aparegui cap dada identificativa en el cas de que vulguis realitzar una comunicació anònima.

4 – Pots identificar-te o contactar de forma anònima. En qualsevol dels casos, has d’acceptar la Política de Privacitat.

5 – Un cop fetes aquestes passes, rebràs un missatge d’acusament de rebut com a comprovant que el teu “click” s’ha enviat correctament.

Comunicació via pàgina web

Accedeix a la plataforma a través de l’enllaç i podràs iniciar el mateix procés que a l’aplicació mòbil. Recorda utilizar el codi “Garbí” per identificar la nostra organització.

Per a qualsevol incidència en el funcionament de la plataforma Co-Resol via aplicació mòbil o web, podeu contactar amb .

Política de gestió del Sistema Intern d’Informació

Pots accedir, a través d’aquest enllaç, a la Política de gestió del Sistema Intern d’Informació (Canal de Denúncies) de la Fundació escoles Garbí. Allí trobaràs tota la informació necessària sobre el funcionament del canal i sobre els drets i deures de les persones que puguin intervenir al procediment derivat del seu ús. Recorda que, en qualsevol cas, la comunicació de la denúncia ha de ser a través de la plataforma Co-Resol. Et respondrem el més aviat possible.