Aprendre fora de l’aula
Espais i temps educatius que traspassen els límits de l’aula i de l’horari lectiu.
Les Pautes de treball comú: una visió compartida de l’aprenentatge
Dissenyar, construir i aplicar acords metodològics per a la innovació en la pràctica educativa.
El projecte artístic, una consolidació de l’eix estètic
El projecte artístic del batxillerat consolida un dels eixos fonamentals de les finalitats educatives de la nostra Escola: l’estètica.
Quatre anys de l'Equip d’Innovació
Consultors pedagògics acompanyen l’equip docent en el procés de canvi metodològic i el desplegament curricular.
La necessitat de manipular a l’aula de matemàtiques
Un requisit en el camí cap a l’abstracció
Exàmens: instrument o objectiu?
A l’Escola promovem l’avaluació contínua, que s’estén al llarg de les diferents UT i que recull múltiples evidències d’aprenentatge
Internacionalització: passat, present i futur
Garbí Pere Vergés sempre amb les portes obertes a l’àmbit internacional
La biblioteca escolar, dinamitzadora de l’aprenentatge
Dotar els alumnes d’eines per a aprendre a aprendre
L'organització social de l'aula
Les agrupacions d'alumnes en els diferents temps d’aprenentatge
A classe, enfilem la llengua
Aprenentatge de llengües entre iguals i coavaluació
Una mirada crítica a les proves de Competències Bàsiques.
Com les treballem a Garbí Pere Vergés?
L’Escola celebra les tradicions i la cultura pròpies
El sentiment de pertinença, l’estima i la comprensió de les nostres tradicions formen part dels aprenentatges transversals per a la vida, ja que tenen com a context i com a situació de la realitat el propi món i la societat que ens envolta.