I quan sortim de l’escola... Hem de fer els deures?
Només allò que l’alumne està estudiant, si realment l’estimula i si ho pot connectar amb els seu dia a dia, aquest aprenentatge perdurarà a la memòria i podrà ser incorporat al seu bagatge d’eines i estratègies per a la vida.
L'avaluació
Un instrument d’orientació en el procés d’aprenentatge
Estimem la música i la música ens ensenyarà a estimar
A l’escola volem que els alumnes aprenguin, gaudeixin i s’emocionin expressant-se, i la música ha estat des dels nostres orígens una eina essencial per aconseguir-ho.
Vet aquí una vegada...
L’escriptura de textos literaris a l’aula.
Infoxicació
Com prendre el control i la gestió de la informació?
Per a què s’utilitzen les tecnologies a l’aula?
Els diferents usos de les tecnologies estan en funció del temps de treball en què ens trobem.
Saber ser, saber estar
Valorar l’esforç, saber dedicar l’estona adequada a cada feina amb l’atenció necessària i descobrir el plaer i l’orgull de la feina ben feta i la tasca acabada.
Vocacions tecnològiques i gènere
Des de l’Escola, treballem per oferir oportunitats educatives que incideixin en la curiositat científica i tecnològica de tot l’alumnat, i vetllem per potenciar les vocacions STEM
El discurs visual
Una eina de comunicació dels aprenentatges i de descodificació de la realitat
“Herois”
Un aprenentatge competencial global per a la millora del món
STEM bé?
Amb l’aprenentatge STEM es desenvolupen les àrees de Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques treballades de forma integrada i multidisciplinària.
La metacognició o l’art de fer visible el propi procés d’aprenentatge
Quan parlem de metacognició, parlem de l’apoderament dels alumnes en relació al seu aprenentatge.