Per a què s’utilitzen les tecnologies a l’aula?
Els diferents usos de les tecnologies estan en funció del temps de treball en què ens trobem.
Saber ser, saber estar
Valorar l’esforç, saber dedicar l’estona adequada a cada feina amb l’atenció necessària i descobrir el plaer i l’orgull de la feina ben feta i la tasca acabada.
Vocacions tecnològiques i gènere
Des de l’Escola, treballem per oferir oportunitats educatives que incideixin en la curiositat científica i tecnològica de tot l’alumnat, i vetllem per potenciar les vocacions STEM
El discurs visual
Una eina de comunicació dels aprenentatges i de descodificació de la realitat
“Herois”
Un aprenentatge competencial global per a la millora del món
STEM bé?
Amb l’aprenentatge STEM es desenvolupen les àrees de Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques treballades de forma integrada i multidisciplinària.
La metacognició o l’art de fer visible el propi procés d’aprenentatge
Quan parlem de metacognició, parlem de l’apoderament dels alumnes en relació al seu aprenentatge.
L’Empresa: Un espai d’aprenentatge
Un pas més en el procés d’orientació que fem als alumnes de batxillerat.
Per què som diferents de les altres escoles si fem el mateix?
La música, la dansa i el teatre són els motors de la celebració de les festes i tradicions culturals a les nostres escoles
I a mi, de què em serveix tot això que m’expliquen a l’escola?
La personalització dels aprenentatges dona sentit i valor al que passa a les nostres aules.
Aprenem a pensar mitjançant la filosofia!
Fomentar la capacitat de saber pensar és un dels objectius de l’escola Garbí Pere Vergés i un dels tres pilars que sostenen el nostre projecte educatiu.
Aprendre a aprendre: Una competència indispensable per a tota la vida
La capacitat d’autoaprenentatge i les habilitats per adquirir informació o informacionals han esdevingut requisits indispensables per a poder-se desenvolupar en el món actual. El Treball de Recerca és un dels moments de posar-ho en pràctica.