Objectiu 1 | | Fer el desplegament de la competència digital dels alumnes |
1 | Revisar i actualitzar la competència digital en tots els espais educatius. |
2 | Incorporar activitats de pensament computacional en les diferents àrees d’aprenentatge per a la millora de la competència digital de l’alumnat. |
3 | Establir els criteris per a l’adquisició de la competència digital a través de la redacció i concreció d’indicadors d’avaluació a les diferents dimensions de la competència digital. |
| |
| |
Objectiu 2 | | Definir i actualitzar l’ecosistema digital del centre en els àmbits d’aplicació educativa i de gestió. |
1 | Revisar i actualitzar la política d’adquisició dels dispositius dels alumnes. |
2 | Actualitzar el temps d’ús de dispositus dels alumnes per a la racionalització de l’exposició a les pantalles de l’alumnat. |
3 | Revisar i actualitzar la normativa d’ús d’aplicacions i dispositius incloses a les NOF i dins del marc de convivència del centre. |
4 | Participar en la millora i evolució de l’eina de gestió acadèmica per adaptar-la als requeriments del centre. |
5 | Crear el mapa de l’ecosistema digital del centre atenent als diferents àmbits del procés de digitalització. |
| |
Objectiu 3 | | Fer formació en l’ús pedagògic i didàctic d’eines digitals per al professorat amb l’objectiu de millorar la competència digital dels alumnes |
1 | Dissenyar el protocol d’ús i d’aplicació de les eines de comunicació coorporatives en relació amb l’aplicació a l’aula. |
2 | Fomentar l’ús i el coneixement de l’EVA per a la millora en el seu aprofitament en el disseny de recursos i activitats didàctiques |
3 | Mostrar les possibilitats de la plataforma de gestió acadèmica per a dur a terme una avaluació formativa i transparent de l’alumnat als diferents espais d’aprenentatge per a l’aprofitament dels recursos de lea plataforma de gestió acadèmica per al seguiment de l’alumnat. |
| |
| |
Objectiu 4 | | Crear els plans d’acollida digitals per als diferents perfils de l’escola. |
1 | Dissenyar el pla d’acollida dels alumnes de nou ingrés |
2 | Professors |
3 | PAS |
4 | Famílies |