Objectiu 1
|
|
Fer el desplegament de la competència digital dels alumnes
|
1
|
Revisar i actualitzar la competència digital en tots els espais educatius. |
2
|
Incorporar activitats de pensament computacional en les diferents àrees d’aprenentatge per a la millora de la competència digital de l’alumnat. |
3
|
Establir els criteris per a l’adquisició de la competència digital a través de la redacció i concreció d’indicadors d’avaluació a les diferents dimensions de la competència digital. |
|
|
|
|
Objectiu 2
|
|
Definir i actualitzar l’ecosistema digital del centre en els àmbits d’aplicació educativa i de gestió.
|
1
|
Revisar i actualitzar la política d’adquisició dels dispositius dels alumnes. |
2
|
Actualitzar el temps d’ús de dispositus dels alumnes per a la racionalització de l’exposició a les pantalles de l’alumnat. |
3
|
Revisar i actualitzar la normativa d’ús d’aplicacions i dispositius incloses a les NOF i dins del marc de convivència del centre. |
4
|
Participar en la millora i evolució de l’eina de gestió acadèmica per adaptar-la als requeriments del centre. |
5
|
Crear el mapa de l’ecosistema digital del centre atenent als diferents àmbits del procés de digitalització. |
|
|
Objectiu 3
|
|
Fer formació en l’ús pedagògic i didàctic d’eines digitals per al professorat amb l’objectiu de millorar la competència digital dels alumnes
|
1
|
Dissenyar el protocol d’ús i d’aplicació de les eines de comunicació coorporatives en relació amb l’aplicació a l’aula. |
2
|
Fomentar l’ús i el coneixement de l’EVA per a la millora en el seu aprofitament en el disseny de recursos i activitats didàctiques |
3
|
Mostrar les possibilitats de la plataforma de gestió acadèmica per a dur a terme una avaluació formativa i transparent de l’alumnat als diferents espais d’aprenentatge per a l’aprofitament dels recursos de lea plataforma de gestió acadèmica per al seguiment de l’alumnat. |
|
|
|
|
Objectiu 4
|
|
Crear els plans d’acollida digitals per als diferents perfils de l’escola.
|
1
|
Dissenyar el pla d’acollida dels alumnes de nou ingrés |
2
|
Professors |
3
|
PAS |
4
|
Famílies |