Skip to content
Escoles Garbí Pere Vergés

Escoles Garbí Pere Vergés

Esplugues / Badalona
Garbí Virtual
Esplugues / Badalona
Cercador
Cercador
  • La ciutat escola
    • Projecte
    • Metodologia
    • Les etapes
    • Plurilingüisme
    • Departament d’Orientació Pedagògica
    • Espai d’Art
    • La biblioteca
    • Revista Crònica
  • Les escoles
    • Garbí Pere Vergés Esplugues
    • Garbí Pere Vergés Badalona
  • Noticiari
  • Espai de coneixement
  • Garbí Obert
    • Garbi Obert Esplugues
    • Garbí Obert Badalona
    • Campus Esportiu Amposta
    • Estiu 2025
  • La Fundació
    • Història
    • Governança
    • L’equip
    • Transparència
    • On participem
    • Canal de denúncies
Esplugues / Badalona
Garbí Virtual
Esplugues / Badalona
  • Casal i Campus Esportius Estiu 2025
    • Casal d’Estiu
    • Campus Esportiu de Bàsquet
    • Campus Esportiu de Futbol
    • Campus de Dansa
  • Inscripció Casal i Campus Esportius (Epl)
Garbí Obert / Casal i Campus Esportius Estiu 2025

Casal d'Estiu 2025

El casal d’estiu de la nostra escola està destinat als alumnes a partir dels tres anys, on podran gaudir de diverses activitats mentre continuen aprenent i creixent.

Durem a terme activitats i experiències de lleure més flexibles amb les que gaudir de l’estiu d’una manera lúdica. Els convidem a: jugar, imaginar, compartir, crear, explorar, descobrir, conèixer i aprendre. A més de les activitats programades, el nostre casal ofereix un ambient segur i acollidor on els nostres alumnes poden fer nous amics, créixer en confiança i autonomia, i gaudir de les seves vacances d’estiu en un entorn estimulant i divertit.

Té una durada de cinc setmanes i per a cada una d’elles, se segueix un fil conductor i uns eixos temàtics. Cadascun d’aquests eixos, pretén despertar la motivació, la curiositat i l’interès en l’alumnat. A més comptarem amb una sortida cada setmana d’allò més divertida!

Casal d’Estiu EI3 i EI4

Enguany, amb els més petits d’EI3 i EI4, ens endinsarem en el món de Fades i Follets! Així doncs…
 
Un follet del bosc anomenat “Quimet” arriba a l’escola molt preocupat. No troba a la seva amiga La fada “Caterina”. Ella s’encarrega de cuidar les plantes i els animals del bosc i sense la seva ajuda pot passar una gran catàstrofe! 

Aquest estiu ens endinsarem en un món ple d’aventures, amb els nostres protagonistes en Quimet i la seva amiga Caterina amb qui viurem tot un seguit d’experiències i amb els que farem un viatge d’allò més emocionant! 

Casal d’Estiu EI5, EP1 i EP2

El centre d’interès d’aquest any es desenvoluparà en un Viatge per l’Espai. Els extraterrstres Drake i Hudson ens acompanyaran durant tot el mes de juliol a explorar els misteris de l’univers mentre els ajudem a trobar la seva nau espacial perduda.

Durant l’estiu viurem mil aventures espacials i explorarem els racons de l’univers descobrint meravelles mentre fem la busca de la nau dels nostres amics extraterrestres, vivint mil experiències que ens faran anar a l’infinit i més enllà!

Així que tanqueu els ulls, respireu a fons i endinseu-vos amb nosaltres en aquesta nova aventura!
 
Casal d’Estiu EP3 a ESO

El casal d’estiu planificat per aquestes etapes, ofereix cada setmana una temàtica on els alumnes gaudiran d’una diversitat de propostes: experiències lúdiques, tallers d’experimentació, d’idiomes, recursos d’arts visuals i pràctiques creatives, fins a esports i jocs de competició. Cada activitat i sortida està dissenyada per estimular la creativitat, fomentar el treball en equip i promoure el desenvolupament personal dels nostres alumnes durant l’estiu.

Els convidem a inscriure als seus fills i filles al casal de l’Escola i a ser part d’aquesta emocionant aventura educativa en el lleure. Si tenen qualsevol dubte  sobre el nostre programa, no dubtin a posar-se en contacte amb nosaltres. Estarem encantats d’ajudar-vos i de donar la benvinguda als seus fills/es al nostre casal d’estiu.

Per més informació:

Activitats i excursions

Setmana Setmana del 30 de juny al 4 de juliol Setmana del 7 a l’11 de juliol Setmana del 14 al 18 de juliol Setmana del 21 al 25 de juliol Setmana del 28 al 31 de juliol
EI3-EI4 Teatre en anglès a l’Escola. “The Enormous Turnip” (EI3-5) Kids Land Park Parc dels Torrents Bosc Vertical Festa Final de Casal amb espectacle a l’Escola
EI5-EP2 Humor Amarillo Castellolí (EP1-2) Hi Jump Sabadell Parc dels Torrents
i Nit a l’Escola
Bosc Vertical Jump Yard i Complex Parc del Llobregat i Festa Final de Casal fins a EP4
EP3-ESO La Selva de l’Aventura Secalu Calafell – Inflables al mar Water World Humor Amarillo, Holy Fest i Nit a l’Escola Port Aventura
(EP5 a ESO)
Inscriu-te
Inscripció alumnes externs
  • La ciutat escola
    • Projecte
    • Metodologia
    • Les etapes
    • Plurilingüisme
    • Departament d’Orientació Pedagògica
    • Espai d’Art
    • La biblioteca
    • Revista Crònica
  • Les escoles
    • Garbí Pere Vergés Esplugues
    • Garbí Pere Vergés Badalona
  • Noticiari
  • Espai de coneixement
  • Garbí Obert
    • Garbi Obert Esplugues
    • Garbí Obert Badalona
    • Campus Esportiu Amposta
    • Estiu 2025
  • La Fundació
    • Història
    • Governança
    • L’equip
    • Transparència
    • On participem
    • Canal de denúncies
  • Fundació Escoles Garbí
  • Carrer Diputació 37-39, local 3b
    08015 Barcelona
  • 933 021 527
  • Garbí Pere Vergés Esplugues
  • Carrer Sant Mateu, 34-38
    08950 Esplugues de Llobregat
  • 933 710 504
  • Garbí Pere Vergés Badalona
  • Av. Palmeres, 5. Urbanització Mas Ram
    08916 Badalona
  • 933 954 311
Erasmus
  • © 2022 - Fundació Escoles Garbí
  • Avis legal i Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Treballa amb nosaltres
  • Beques i ajuts
  • Canal de denúncies