Escola Garbí Pere Verges Esplugues

Viatge de la promoció a Praga

Vam sortir de casa amb molta expectació i amb moltes ganes de conèixer millor la ciutat.

El primer dia vam arribar a la ciutat a primera hora del matí i vam anar a l’hotel per instal·lar-nos. Degut a que l’hotel es trobava a les afores, ens vam desplaçar cap al centre per començar l’experiència. Aleshores vam iniciar la ruta pel barri jueu.

L’endemà, vam visitar el Castell de Praga, que és un dels monuments més importants de la ciutat. Vam passar moltes hores allà, visitant el Palau Reial, la Catedral de Sant Vítor i altres edificis històrics. També vam caminar pels jardins del castell i vam gaudir de les impressionants vistes de la ciutat.

Dijous, vàrem fer una ruta pel centre de Praga per veure les seves atraccions més emblemàtiques, acompanyats de les grans dones guies que sabien de tot i més. Al mateix dia a la tarda, ens vam dividir per visitar tres museus diferents.

El divendres, el penúltim dia, vam pujar a un autocar i ens vam dirigir cap al cap de concentració de Terezin, on ens van mostrar les realitats del règim nazi. Després de dinar i una estona lliure, ens vam dedicar a fer una gimcana per a la ciutat en grups.

El dissabte, ja tornàvem cap a casa, i ens van deixar el matí per acabar de visitar la ciutat i adquirir records per a casa. Per a la tarda, ja vam tornar cap a l’aeroport on estàvem pràcticament sols.

En resum, el viatge a Praga va ser una experiència fantàstica. Vaig aprendre molta història i vaig veure molts llocs impressionants. Va ser una oportunitat única per conèixer gent nova i passar temps amb els meus companys d’escola.