Escola Garbí Pere Verges Esplugues
L’Escola participa a la First Lego League
Aquest curs ens hem apuntat per segona vegada a la First Lego League.
A Tecnologia hem desenvolupat una primera UD basada en les eines de treball col·laboratiu que ens ha permès recollir informació relacionada amb el campionat i presentar-la oralment.
Posteriorment, hem fer un tast dels reptes i els que estaven interessats a participar han format un equip.
Ja estem treballant en el disseny i la programació del robot que ens permetrà resoldre els reptes de la First Lego League. Aquesta competició de robòtica compta amb més de 1000 equips de centres escolars.
Els alumnes de Secundària hem format un gran equip de 31 companys, hem organitzat un horari de trobades a les 8h del matí i hem creat un grup de Hangouts com a mitjà de comunicació del grup que ens permet comentar els avenços i modificacions que es van produint en el disseny del robot, la solució dels reptes i el Projecte Científic.
L’equip de Robòtica està format per:
- 1r d’ESO: Diego, Madina, Max, Clàudia, Guillem, Adrià, Pere i Albert.
- 2n d’ESO: Marc G, Adrià, Eusebi, Joan i Marc V.
- 3r d’EO: Joan, Max, Dídac, Vidal, Pau, Cèlia, Guillem, Víctor, Valentí, Eloi, Marc P, Iago i David.
- 4t d’ESO: Albert.
I el projecte científic l’estan elavorant:
- 1r d’ESO: Lucia i Adriana
- 3r d’ESO: Bruna i Arola
El dissabte 18 de febrer presentarem els nostres projectes a la UPC, en la primera convocatòria. Ja us mantindrem informats.
Aquest any, el campionat es basa en el Projecte Animal Allies, els equips FLL s’hauran de posar en la pell dels animals per resoldre els reptes.
Aquesta competició desafia els joves a pensar com a científics i enginyers. Els equips resoldran un problema real relacionat amb el món dels animals en el Projecte científic. A més a més, construiran i programaran un robot autònom utilitzant la tecnologia de Lego Mindstorms per resoldre una sèrie de missions en el Joc del robot.
Podeu trobar més informació a: http://firstlegoleague.es/desafio-first-lego-league-animal-allies/
