Escola Garbí Pere Verges Esplugues

Diari de Casal Setmana 4

Infantil

Hem començat la setmana amb la visita de les nostres estimades Pink i Black. Aquesta vegada anaven molt preparades amb una gran ullera per tal de buscar el tresor. Però sabeu que va passar? Un Pirata anomenat Rata els hi va agafar el mapa! Però…això no es va quedar aquí! a partir d’un joc de pistes hem ajudat a les nostres pirates a trobar-lo al parc de l’Oreneta. L’endemà vam descobrir que el tresor estava a l’escola. Així doncs convertits en uns autèntics i autentiques pirates el vam trobar molt ben amagat. La nostra sorpresa va ser trobar farina de colors dins el cofre! Finalment, avui divendres hem fet una festa Hollie amb la farina del cofre del tresor. Ha sigut molt divertit i ens hem embrutat una mica!

Alhora, els nens i nenes d’EI5 hem anat d’excursió al parc de Can Vidalet i ens hem quedat a dormir a l’escola. Hem fet una gimcana, el Sr Paco i Ramón ens han preparat un sopar per llepar-nos els dits i finalment hem vist tots junts una pel·lícula. Quantes experiències en un mateix dia.

Comencem l’esprint final del casal! Ens queden encara aventures, moments i records per guardar a la motxilla. A continuació teniu el recull setmanal de fotos, esperem que us agradin.

Grup 1r i 2n EP

Finalitzem la quarta setmana del Casal d’Estiu. Només podem dir que, els nens i nenes de 1r i 2n d’Educació Primària han tingut l’oportunitat de viure una nit màgica…hem dormit a l’Escola! Després d’anar al Parc de l’Oreneta a fer gimcanes i de gaudir de la natura i aire lliure, els nens i nenes de 1r i 2n, s’ho van passar d’allò més bé a la nit a l’Escola. Van fer jocs de cucanya, es van mullar amb els jocs d’aigua, van anar a la piscina, van fer un sopar per llepar-se els dits! I, a tot això, van ballar una mica i, després, es van anar adormint amb una pel·lícula. Que bé s’ho van passar!

Quina llàstima que, la setmana que ve sigui l’última setmana però, no per això, és la menys important. Per acabar el Casal farem una festa de l’escuma al camp d’esports com a festa de cloenda, i el dijous anirem al TIBIDABO!

Grups de 3r EP a ESO

Finalitzem la quarta setmana del Casal d’Estiu. Una setmana on hem gaudir de la natura i de l’aire lliure. Van preparar les tendes i els mapes, van carregar les motxilles i, cap a la muntanya! Els nois i noies del Casal d’Estiu van completar amb èxit la Cursa d’Orientació pel Parc del Montnegre i Corredor fent equip tot aprenent a llegir els mapes de la zona. Ben cansats i cansades, vam dinar i van preparar les tendes, tot i que, tots i totes van dormir fent bivac…quantes estrelles! Després de dos dies a la muntanya, toca descansar i vam gaudir de la tranquil·litat de la platja de Gavà. Que bé s’ho van passar!

Quina llàstima que, la setmana que ve sigui l’última setmana però, no per això, és la menys important. Per acabar el Casal farem una festa de l’escuma al camp d’esports com a festa de cloenda, i el dijous anirem a PortAventura!

Mira les fotografies del grup de 3r aquí

Mira les fotografies del grup de 4t aquí

Grup 1r i 2n EP de Futbol

Aquesta ha estat una setmana molt especial per als nens i nenes de 1r i 2n d’EP, ha estat la setmana de la nit a l’Escola. Dijous vam arribar a l’escola amb la motxilla preparada, vam anar a la platja de Gavà i vam tornar a dinar a l’Escola. A la tarda vam fer la gran gimcana al camp d’esports, després vam anar a banyar-nos a la piscina i vàrem fer el sopar americà, que bo que estava! Després vam fer la sessió de cinema i ens vam quedar tots ben adormits. Quina gran experiència!! A més a més, dimecres vam anar al Parc de l’Oreneta on vam fer un munt d’activitats i jocs. I, com no podia ser d’una altra manera, també hem treballat el concepte de la setmana, aquesta setmana ha estat el regat.

La setmana vinent ja és l’última i farem una gran festa de l’escuma. Per acabar, dijous anirem al Tibidabo, segur que ens ho passarem d’allò més bé!

Grups 3r EP a ESO de Futbol

Ja hem arribat al final de la quarta setmana, que ràpid passa! Aquesta ha estat una setmana molt especial, dimarts vam marxar d’excursió al Parc Natural del Montnegre i el Corredor. Només arribar vam fer una cursa d’orientació. Després vam dinar i preparar les tendes. A la tarda vam fer una gran gimcana i després de sopar un joc de nit. A més a més, dijous vam anar a la platja de Gavà. Com no podia ser d’una altra manera també hem jugat molt a futbol. Aquesta setmana el concepte ha estat el regat i l’hem treballat durant els entrenaments. A les tardes també hem fet una nova edició del torneig per equips i divendres l’entrega de premis i roda de premsa.

La pròxima setmana ja és l’última i farem una gran festa de l’escuma. A més a més treballarem un nou concepte de futbol i per rematar-ho anirem a Port Aventura a passar-nos-ho d’allò més bé amb totes les seves atraccions.