Escola Garbí Pere Verges Esplugues

Diari de Casal Setmana 3

Infantil

El temps passa rapidíssim i ja portem tres setmanes del casal d’estiu. Aquesta setmana les pirates necessitaven una tripulació per tal d’emprendre el seu viatge d’aventures. És per això, que hem treballat de valent per aconseguir ser uns autèntics i autentiques pirates: hem creat unes medalles, hem realitzat una competició pirata i un taller de cuina!  A més, dijous ens van portar uns inflables pirates a l’escola. Quina gran sorpresa! Ens ho vam passar d’allò més bé! També hem seguit com cada setmana remullant-nos a la piscina i fent jocs d’aigua.

De cara a la setmana vinent, seguim amb totes les precaucions i mesures necessàries per fer front a la situació de lapandèmia i continuem tenim moltes ganes de seguir gaudint de l’estiu a l’escola!

Grup 1r i 2n EP

Hem acabat la tercera súper setmana! Els nens i nenes de 1r i 2n d’Educació Primària del Casal d’Estiu s’han convertit en viatgers i, han donat la volta al món! Han descobert ciutats, nous països, noves cultures i, ho han fet en equip.  Junt amb els seus monitors i a través del joc i les dinàmiques, s’ho han passat d’allò més bé fent la volta al món.

Aquesta setmana hem fet dues sortides: el dimarts vàrem anar a la platja de Gavà on vam poder jugar amb les onades, la sorra; i van poder fer molts castells de sorra. El dijous, vàrem tenir la oportunitat d’anar al Parc Aquàtic de Marineland. Ens vam tirar per tobogans, amb inflables, vàrem veure espectacles de dofins….molt i molt divertit!

La setmana vinent, seguim amb les mateixes ganes i il·lusió, molts tallers, gimcanes en anglès i jocs d’aigua. A més a més, marxarem al Parc de l’Oreneta, i també, farem nit a l’Escola!

Grups 3r EP a ESO

Hem acabat la tercera súper setmana! Els nois i noies de 3r d’EP a ESO han gaudit de la setmana de la ciència, guerres d’aigua, gimcanes, tallers. Uns tallers on hem pogut elaborar escultures amb fang o làmpades de “lava”. Tot això, ho han fet amb moltes ganes i molt treball en equip. Amb l’ajuda dels seus monitors i monitores, els grups de Casal han gaudit al màxim de totes les activitats!

Aquesta setmana hem fet dues sortides: el dimarts vàrem anar a la platja de Gavà on vam poder jugar amb les onades, la sorra i dels amics i amigues. El dijous, vàrem gaudir i divertir amb les atraccions i tobogans del Parc Aquàtic de WaterWorld. Tots i totes van gaudir de les piscines, dels tobogans, de les fonts i dels inflables amb els seus amics i amigues!

La setmana vinent, seguim amb les mateixes ganes i il·lusió, molts tallers, gimcanes en anglès i jocs d’aigua. A més a més, el dimarts Marxem a fer una acampada al Parc de Montnegre i Corredor i, el dijous, tornem a marxar a la Platja de Gavà.

Mira les fotografies del grup de 3r aquí

Mira les fotografies del grup de 4t aquí

Mira les fotografies del grup de 5è a ESO aquí

Grup 1r i 2n EP de Futbol

Aquesta tercera setmana hem treballat el xut, un dels conceptes més importants del futbol. Durant els entrenaments, hem fet jocs i exercissis per treballar-lo. A les tardes hem fet una nova edició del torneig. A més a més, el dimarts vàrem tornar a la platja de Gavà on vau gaudir molt de les ones i de les activitats i partits que vam fer a la sorra. Dijous vam anar al parc aquàtic de Marineland on també ens ho vam passar d’allò més bé amb tots els espectacles i tobogans.

La setmana que ve és molt especial, arriba l’esperada nit a l’escola. La nit de dijous a divendres tots els alumnes des d’EI5 fins a 2n d’EP ens quedarem a dormir a l’escola i també farem la gran gimcana a la tarda, el sopar americà i la sessió de cinema amb crispetes i a més a més, anirem a la platja de Gavà i, com no, farem una nova edició del torneig i treballarem un nou concepte futbolístic.Mira totes les fotografies aquí

Grups 3r EP a ESO de Futbol

Durant aquesta tercera setmana hem treballat un dels conceptes més importants i que més alegria dona al futbol, el xut. Durant els diferents entrenaments, l’hem treballat a través de jocs i exercissis. A les tardes, hem fet una nova edició de l’habitual torneig, en aquesta ocasió ha estat la Copa Amèrica. Dimarts al matí vàrem anar a la platja de Gavà on vam fer un munt d’activitats i partits i també vam jugar amb les onades. Dijous va ser el torn de visitar el parc aquàtic Waterworld i ens ho vam passar d’allò més bé, ens vam tirar per molts tobogans i va ser un dia fantàstic.

La setmana que ve és molt especial, i és que és la setmana de l’excursió i nit al Parc Natural del Montnegre i el Corredor. Dimarts marxarem direcció Llinars del Vallès. Aquest any, com a novetat, farem una cursa d’orientació i una gran gimcana a la tarda. Com no, també treballarem un nou concepte sobre el futbol i farem una nova edició del torneig.

Grup de Bàsquet

Ha passat volant, ja ha acabat aquesta edició del Campus Esportiu de Bàsquet 2021. Aquesta ha estat la setmana del Bot i durant els entrenaments, hem treballat aquest aspecte tan important en aquest esport. A més a més també hem fet un nou torneig, aquesta vegada amb seleccions dels JJOO. Dimarts vàrem anar a la platja del Gavà i el dijous els més petits vam visitar el parc aquàtic de Marineland i els més grans el de Waterworld.

Des d’aquestes línies volem aprofitar per donar les gràcies a totes les famílies per la confiança que ens han fet i felicitar els i les participants per les dues setmanes plenes de somriures i felicitat que ens han fet passar. Els esperem ja, amb moltes ganes, l’any vinent.

Grup de Dansa

Aquesta setmana al casal de dansa hem estrenat L’illa del tresor i ha sigut tot un èxit! Vam fer un taller de samarretes per acabar el vestuari i hem estat decorant el menjador per la nostra gran actuació. Hem estat treballant de valent però enmig de tot això, hem tingut temps per fer guerres d’aigua, anar d’excursió a Marineland i jugar a jocs. Felicitem a totes les nenes que han participat d’aquesta edició del casal i esperem amb ganes el casal del curs vinent. Volem agrair a totes les famílies la confiança disposada en nosaltres i els desitgem un bon estiu!