Escola Garbí Pere Verges Esplugues

Diari de Casal Setmana 2

Infantil:

Aquesta setmana els nostres amics King i Kong han arribat molt preocupats. El seu amic, el lleó, necessitava ajuda. Ha perdut els seus binocles per vigilar la selva i sense ells els animals corren perill! Al llarg d’aquesta setmana hem fet diversos jocs i probes per trobar els binocles i…sabeu on van aparèixer? A la sortida de dimecres al parc de Can Mates! També hem realitzat un taller artístic on hem creat uns binocles per ser uns grans vigilants i observadors de la selva. El Lleó està molt agraït i nosaltres hem estat encantats d’ajudar-lo! A més hem seguit refrescant-nos amb els jocs d’aigua i la piscina.

La setmana vinent farem la sortida al Green Indoor Park on segur que ens trobarem amb noves aventures!

1r i 2n EP:

En aquesta segona setmana de casal, hem realitzat un munt d’activitats i jocs al camp d’esports. També hem fet un munt d’activitats a la piscina i, a més a més, hem realitzat un nou taller sobre exploradors en el qual hem creat una lupa, ja que és una eina molt necessària per a poder aconseguir trobar el tresor amagat. També hem anat d’excursió a la platja de Gavà on hem pogut jugar amb la sorra i les ones i, dijous, va arribar un dels dies més esperats de tot el casal, la nit a l’Escola. De bon matí vàrem anar al Parc de Can Vidalet on vam realitzar una gran gimcana, després vàrem tornar a l’escola per dinar i preparar la gran gimcana de jocs de cucanya al camp d’esports. A continuació vam sopar i vam veure una pel·lícula amb crispetes, va ser d’allò més divertit!

La setmana que ve farem un nou taller on construirem una nova eina per al nostre explorador, tornarem a la platja de Gavà i dijous anirem al parc aquàtic de Marineland on gaudirem amb tots els seus tobogans i els seus espectacles d’animals marins.

3r, 4t, 5è i 6è EP i ESO:

Aquesta setmana en el casal dels més grans d’Educació Primària hem realitzat un munt d’activitats i gimcanes on tots ens ho hem passat d’allò més bé. A més a més, hem realitzat nous tallers i activitats i jocs a la piscina. A més a més, dimarts vàrem anar d’excursió a la platja de Gavà on vam jugar amb les ones i també vam fer un munt d’activitats a la sorra. Dijous, també vam anar d’excursió a la platja de Santa Susanna on ens esperava el complex Water Games, un circuit d’inflables dins del mar on vam gaudir d’allò més.

La pròxima setmana farem un munt de noves activitats a més d’un nou taller i també tornarem a la platja de Gavà i dijous anirem a Water World, un parc aquàtic situat a Lloret de Mar on sempre que hi anem sortim amb un somriure d’orella a orella del bon dia que hi passem.

Futbol:

Aquesta setmana, l’eix transversal del Campus de Futbol és el Control i la Passada per tant, hem dut a terme un munt d’exercissis i jocs enfocats a treballar aquest concepte. També hem anat a l’Escola Jesús i Maria de Sant Gervasi on hem fet un torneig juntament amb els seus alumnes i participants del campus de futbol sala. Ens ho vam passar d’allò més bé i vam poder conèixer nous amics. A més a més, hem jugat una nova edició de la Copa Amèrica amb nous equips. Els més petits de 1r i 2n d’EP, juntament amb els alumnes de Casa, Campus de Bàsquet i Dansa, dijous van fer la tradicional nit a l’Escola on s’ho van passar d’allò més bé amb la gimcana de cucanya, la pel·lícula i les crispetes i els més grans des de 3r d’EP vàrem anar a la platja de Santa Susanna a gaudir del complex aquàtic Water Games i de tots els seus inflables i tobogans.

La setmana vinent tindrem un nou concepte principal per a poder treballar, farem una nova copa Amèrica i els alumnes del Campus Esportiu de l’Escola Jesús i Maria ens tornaran la visita per a fer un nou torneig. A més a més, els alumnes de 1r i 2n d’EP, dijous aniran al parc aquàtic de Marineland i els més grans al Water World situat a Lloret de Mar.

Bàsquet:

Aquesta ha estat la primera setmana del Campus Esportiu de Bàsquet d’aquest estiu 2019, tot el grup juntament amb el seu entrenador Guillem Agueda han realitzat un “mini stage” on han realitzat entrenaments cada dia a més de tallers, jocs i piscina. A més a més, tots els alumnes han fet l’excursió amb els seus cursos, els més petits, nit a l’Escola i els més grans Water Games.

Tots s’ho han passat d’allò més bé i ja tenim ganes que torni a ser dilluns per poder començar una nova i última setmana d’aquest campus esportiu.

Dansa:

En aquesta primera setmana del Campus de Dansa, les nostres ballarines juntament amb en Nil i la Júlia han començat a preparar el que serà el gran espectacle de la setmana que ve. Dia a dia treballen sense descans per aconseguir superar el gran èxit de l’any passat. De moment, no ens han volgut donar moltes pistes del que veurem, doncs haurem d’esperar impacients al dia de la gran obra.