Escola Garbí Pere Verges Esplugues

Diari de Casal Setembre

Amb l’arribada del setembre, i com ja és tradicional a Garbí Obert, retorna el Casal a l’Escola. Moment que esperem amb moltes ganes i il·lusió per tal de poder retrobar-nos amb els seus fills i filles després d’unes ben merescudes vacances d’estiu.

Durant aquesta setmana els alumnes d’Educació Infantil, han pogut gaudir de moltes activitats que els teniem preparades i també d’un taller molt divertit. A més a més, hem anat a la piscina diàriament on ens ho hem passat d’allò més bé. Per als alumnes d’EI 4 i EI 5, dimarts vàrem anar d’excursió a la platja de Gavà on vam passar un molt bon matí tot jugant amb les ones i amb la sorra i dijous, vam anar d’excursió al Parc de Can Vidalet. Els alumnes d’EI3 han aprofitat per començar a familiaritzar-se amb la que serà la seva Escola els pròxims 15 anys i també amb tots els hàbits i valors tan importants dintre del nostre Projecte Pedagògic que aniran adquirint durant aquest període de temps.

Els alumnes més grans, d’Educació Primària, han pogut gaudir d’una setmana en la qual han realitzat un munt d’activitats i jocs. També hem anat diàriament a la piscina. A més a més dimarts vam anar a la platja de Gavà i dijous al Parc de Can Vidalet. Ha estat una setmana en la qual ens ho hem passat d’allò més bé i també en la que ens hem pogut readaptar de nou a la rutina escolar que el pròxim dimarts iniciarem.

Aprofitem també l’ocasió per desitjar-los un molt bon curs 2017/18 i per agrair-los la seva confiança.

Descarrega’t aquí totes les fotografies