Escola Garbí Pere Verges Esplugues

Crònica: Unes colònies brutals

El dimarts 29 d’octubre vam anar tres dies d’estades a Capafonts. El viatge va ser en autocar i es va fer una mica llarg, però al final vam arribar a la casa de colònies.

El primer dia vam fer una excursió al poble de Capafonts, on vam berenar galetes amb xocolata. Seguidament, vam tornar a la casa i vam preparar les habitacions. Els nens i nenes de cinquè dormíem en dues habitacions petites de quatre persones i una habitació gran. Després de sopar vam fer el joc de nit, i ens ho vam passa molt bé.

L’endemà, vam fer una excursió a la Cova de Les Gralles. Ens va costar una mica arribar però ho vam aconseguir. La cova era molt bonica, no hi havíem anat mai i ens va sorprendre. A la tarda, vam fer una activitat de pastorets. Vam fer petits grups i vam poder representar l’escena de Pastorets que més ens agradava. Quan vam acabar els van entregar uns diplomes on hi havia escrita la millor característica de cada grup participant. Tot seguit, vam poder jugar al cabanòdrom. Després de sopar, vam fer la vetllada i tots vam poder ballar i saltar, ens ho vam passar súper bé. En acabar la vetllada, vam fer una guerra de coixins i va ser molt divertit.

L’últim dia, vam fer les motxilles per marxar, i tot seguit, vam anar a caminar una mica i vam fer joc lliure. Poc després vam dinar i vam tornar a l’escola amb autocar.

Han estat unes colònies súper divertides on hem pogut fer noves amistats i ens ho hem passat molt bé. Una de les coses que més ens han agradat va ser l’excursió a la Cova de Les Gralles. Han estat unes colònies genials!