Escola Garbí Pere Verges Esplugues

Crònica : Estades a Coma-Ruga

A l’ arribar a l’escola tots estàvem molt nerviosos i amb moltes ganes d’estar uns dies amb els amics. Sobre les 9:00 vam emprendre el viatge.

A l’ arribar a Coma-Ruga, un poble de platja situat a Tarragona al sud de Catalunya, vam descarregar les maletes a l’hotel i tot seguit vam anar a la platja a esmorzar i a conèixer als monitors. A continuació vam jugar a uns quants jocs. Després de conèixer-nos i jugar vam anar a fer un pícnic en una zona de pins.
Després d’haver menjat va arribar el moment que tots esperàvem, anar a instal·lar-nos a l’hotel. De seguida que vam poder vam anar corrents a les habitacions on aproximadament una hora després vam haver d’abandonar-les. Durant la resta del dia vam fer unes petites olimpíades. Quan les olimpíades es van donar per finalitzades, vam anar a berenar i després vam anar directes a banyar-nos a la platja i la piscina. Després de banyar-nos vam anar a les habitacions a canviar-nos i vam anar a sopar. Després de sopar varem anar a un parc a fer un joc de nit.

A l’endemà ens vam llevar a les a les 8:45 del matí i vam baixar a esmorzar al gran menjador i un cop vam acabar vam anar directes a la platja i durant tot el dia vam estar realitzant activitats físiques. Per acabar el dia vam fer unes actuacions i una discoteca molt “xula”, ens ho vam passar genial.

L’últim dia quan ens vam llevar, vam anar directes a la petita sala on el primer dia vam deixar totes les maletes, i vam fer el mateix. A continuació vam esmorzar i tot seguit vam anar a fer les últimes activitats que ens faltaven, les aquàtiques i el circuit. Cap a la 13:00 vam menjar a l’hotel i una hora mitja més tard tornàvem amb l’autocar a Esplugues.

Ens han encantat aquestes estades i considerem que hem tingut molta sort de poder anar a Coma-Ruga.