Escola Garbí Pere Verges Esplugues

Homes i dones del demà: “La relació Catalunya-Europa”

Sempre compromesos en formar ciutadans lliures i d’esperit crític, avui a les 9.30h ha tingut lloc a l’Escola Garbí Pere Vergés d’Esplugues la taula rodona “Homes i dones del demà” centrada en la relació  Catalunya-Europa,  enguany ha comptat amb les col·laboracions del Sr. Ernest Maragall, del Sr. Ramon Tremosa, del moderador  Sr. Miquel Bolló i d’alumnes de les escoles de Badalona i Esplugues.

Europa ha estat la millor construcció social que ha fet mai la Humanitat. Fem per no perdre-ho mai, no permetem el creixement de la desigualtat ni la injustícia. Ernest Maragall

Sou la primera generació que teniu Europa com espai d’oportunitats, sou la primera generació d’autèntics europeus. Ramon Tremosa

El Sr. Ernest Maragall és un economista i polític català, militant i fundador del PSC fins a la seva sortida el 2012 i conseller d’Educació de la Generalitat de Catalunya des del novembre de 2006 fins al desembre de 2010. Des del 16 de desembre de 2012 és President del Consell de Nova Esquerra Catalana. El 30 de novembre de 2014, un cop el partit es fusionà amb la plataforma Moviment Catalunya, esdevingué militant del Moviment d’Esquerres.

El Sr. Ramon Tremosa és un economista i polític català, professor titular del Departament de Teoria Econòmica de la Universitat de Barcelona, en la qual és investigador en el Centre d’Anàlisi Econòmica i de les Polítiques Socials (CAEPS). És també parlamentari europeu pel Partit Demòcrata Europeu Català.

Visualització de l’acte sencer en aquest enllaç: https://vimeo.com/252924812