L’Espai de Coneixement és una via per difondre experiències i innovacions per i des de l’Escola en concret i del sector educatiu en general. Des d’aquest espai, la Fundació Escoles Garbí vol explicitar el coneixement que es genera en la pràctica educativa del dia a dia i compartir-lo amb el nostre entorn per tal de ser fidels als nostres valors de compromís amb la societat. Partint de les nostres finalitats educatives i fugint de les fronteres de les etapes, de les matèries i de la forma clàssica d’entendre l’escola, volem aportar al sector educatiu les nostres millors pràctiques i experiències o aquelles en les que ens hem inspirat per fer una realitat el nostre model de Ciutat-escola.

Per a què s’utilitzen les tecnologies a l’aula?
Els diferents usos de les tecnologies estan en funció del temps de treball en què ens trobem.

Saber ser, saber estar
Valorar l’esforç, saber dedicar l’estona adequada a cada feina amb l’atenció necessària i descobrir el plaer i l’orgull de la feina ben feta i la tasca acabada.

Vocacions tecnològiques i gènere
Des de l’Escola, treballem per oferir oportunitats educatives que incideixin en la curiositat científica i tecnològica de tot l’alumnat, i vetllem per potenciar les vocacions STEM

STEM bé?
Amb l’aprenentatge STEM es desenvolupen les àrees de Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques treballades de forma integrada i multidisciplinària.

La metacognició o l’art de fer visible el propi procés d’aprenentatge
Quan parlem de metacognició, parlem de l’apoderament dels alumnes en relació al seu aprenentatge.

L’Empresa: Un espai d’aprenentatge
Un pas més en el procés d’orientació que fem als alumnes de batxillerat.

Per què som diferents de les altres escoles si fem el mateix?
La música, la dansa i el teatre són els motors de la celebració de les festes i tradicions culturals a les nostres escoles

I a mi, de què em serveix tot això que m’expliquen a l’escola?
La personalització dels aprenentatges dona sentit i valor al que passa a les nostres aules.