Escola Garbí Pere Verges Badalona
Sant Jordi: Eco drac i drac solidari

Aquest curs de nou dissenyarem i realitzarem un ecodrac de Sant Jordi amb l’objectiu de prendre consciència de la gran quantitat de materials que acaben la seva vida com a rebuig quan de fet encara són un recurs. Aquesta és una activitat anual que portem fent des de fa gairebé deu anys.
Enguany afegim, a més, un valor social al projecte, ja que els taps recollits seran donats la fundació Maresme. Aquesta fundació privada del Maresme, en favor de les persones amb discapacitat intel•lectual, és una entitat d’iniciativa social sense afany de lucre que promou i impulsa la integració social i la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel•lectual de la comarca del Maresme i de les seves famílies.
Així doncs amb el nostre drac pretenem treballar dos eixos, la sostenibilitat i la solidaritat. Amb els taps que portarem i el drac final farem visible que volem ser curosos respecte al medi ambient i sensibles amb el col·lectiu de discapacitats intel·lectuals.
