Escola Garbí Pere Verges Badalona

Comiat de la professora Marta Carulla

Avui hem acomiadat a la Srta Marta Carulla, mestre inestimable, tutora de moltes generacions d’alumnes, Coordinadora de Primària i companya de feina.

El seu mestratge ha quedat palès en infinitat de detalls que  tots compartim. El seu tarannà dialogant però estricte, segur però disposat a canvis, … ens ha permès d’assumir com a molt nostre,  el projecte que tenim en comú que és la nostra Escola.

L’acte, portat pels alumnes, ha estat senzill i entranyable. Els Caps Generals de Color han fet entrega d’una “bústia de suggeriments” amb els desitjos escrits per noies i nois de totes les etapes. A continuació, la Mar Bermúdez i la Marta Codina, alumnes de Batxillerat, ens  han dirigit unes paraules tot recordant el seu mestratge i la petja que ha deixat. El Sr. Jordi Collado també agraït la seva estima incondicional a la nostra institució.

Com a cloenda  de l’acte i després d’unes belles paraules de la protagonista, s’ha cantat “Mirall de Pau” .

La Marta Carulla seguirà vinculada a les nostres escoles ja que passa a ser membre del patronat de la Fundació Escoles Garbí . Molta sort en la teva nova etapa.

carulla_cos carulla_cos 2