Escola Garbí Pere Verges
Els reptes de Batxillerat, finalistes als premis DICOLED
Els nostres reptes integrats de Batxillerat, han estat triats com a finalistes en els premis DICOLED que es van entregar aquest cap de setmana! L’Escola ha estat reconeguda entre més de 70 propostes, amb el repte integrat social de Remaking the City. Aquests premis suposen un gran reconeixement per la qualitat docent.
El projecte que vam presentar des de les Escoles Garbí Pere Vergés planteja als alumnes el repte de redissenyar un espai en desús, a partir d’un estudi de mercat, per donar-li una finalitat social. Els reptes de batxillerat són optatius, i aquest ha estat el més triat pels nostres alumnes i el vam replicar en una estada d’Erasmus a Mòdica (Sicília), vinculant-lo a la realitat que l’illa italiana viu en temes de migració i a accions per a millorar la seva integració i benestar.
És un honor haver estat finalistes i compartir la jornada amb projectes tant interessants com els que van guanyar les diferents categories, presentats per les escoles Sant Jordi (Tarragona), Institut Ca n’Oriac (Sabadell), Institut Lauro (Les Franqueses del Vallès), Escola de cultura de Pau de la UAB (Barcelona), Institut Guindàvols (Lleida), Escola Tecnos (Terrassa) i Institut la Garrotxa (Girona).
Enhorabona a tots i gràcies pel reconeixement als premis DICOLED, que es van entregar en la Steam Conference i que s’emmarquen en una col·laboració entre el Grup de Recerca en Tecnologies Interactives i Distribuïdes per a l’Educació (TIDE) de la Universitat Pompeu Fabra i l’Associació de Mestres Rosa Sensat, amb finançament del Ajuts Next Generation per a l’Impuls Digital a l’Educació de la Generalitat de Catalunya (Direcció General d’Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües).