Garbí Pere Vergés Esplugues
Carrer Sant Mateu, 34-38
08950 Esplugues de Llobregat
Garbí Pere Vergés Badalona
Av. Palmeres, 5. Urbanització Mas Ram
08916 Badalona
Fundació Escoles Garbí
Carrer Diputació 37-39, local 3b
08015 Barcelona
Es treballa la tecnificació i el perfeccionament dels diferents estils de natació (crol, braça, esquena, papallona) així com diferents tècniques de salt de cap i de viratges. Els alumnes que ho decideixin, podran participar en les competicions que organitza el Consell de l’Esport Escolar de Barcelona. Puntualment, la sessió d’entrenament es durà a terme a les instal·lacions del Consell Català de l’Esport, edifici de davant de l’Escola, per tal de poder adaptar-se a les mesures d’una piscina semiolímpica i preparar de la millor manera possible les diferents competicions que es realitzen durant el curs escolar.
Aquesta activitat es divideix en grups per edats i nivells, segons el nombre d’alumnes inscrits, seguint el criteri dels entrenadors/es.
Competències que desenvoluparà l’alumnat:
Competència de salut i benestar: Tenir un comportament personal i social equilibrat amb uns hàbits saludables, valorant l’activitat física i esportiva, el coneixement i l’acceptació del funcionament del propi cos i dels altres, tot respectant-ne les diferències.
Els alumnes que competeixin al CEEB hauran d’adquirir l’equip model Escola aquí.
Per més informació: coordinaciogoepl@escolesgarbi.cat
El professor recollirà els alumnes de 1r i 2n d’EP i els acompanyarà fins als vestidors de la piscina. La sortida es farà per la Porta Principal de l’Escola.
Xancletes
Vestit de Bany
Casquet de Bany
Barnús
Tovallola gran
Tovallola petita
Curs | Dies | Horari | Quota (€/trimestre) |
---|---|---|---|
EP1 – BTX | Divendres | 15.30 – 17.15 h | 151,00 |