L’Espai de Coneixement és una via per difondre experiències i innovacions per i des de l’Escola en concret i del sector educatiu en general. Des d’aquest espai, la Fundació Escoles Garbí vol explicitar el coneixement que es genera en la pràctica educativa del dia a dia i compartir-lo amb el nostre entorn per tal de ser fidels als nostres valors de compromís amb la societat. Partint de les nostres finalitats educatives i fugint de les fronteres de les etapes, de les matèries i de la forma clàssica d’entendre l’escola, volem aportar al sector educatiu les nostres millors pràctiques i experiències o aquelles en les que ens hem inspirat per fer una realitat el nostre model de Ciutat-escola.
![](https://escolesgarbi.cat/wp-content/uploads/2022/07/lomloe-aspect-ratio-600-600-400x400.jpeg)
Rebem la LOMLOE amb els deures fets
Durant el procés de renovació del projecte pedagògic vam definir les bases per a l’aprenentatge competencial
![](https://escolesgarbi.cat/wp-content/uploads/2022/04/HORT-1-400x400.jpg)
Aprenem de la terra
“Cuidar un hort, encara que sigui petit, ens ajuda a desenvolupar empatia i incrementa el respecte per aquells que cultiven els aliments de la nostra taula. Dos valors que necessitem amb urgència per habitar un món millor” (Gladis Yañez)
![](https://escolesgarbi.cat/wp-content/uploads/2022/02/orientem-400x400.jpeg)
A Garbí Pere Vergés orientem per al present i per al futur
El creixement personal i el desenvolupament intel·lectual del alumnes són la raó de l’existència de les nostres escoles.
![](https://escolesgarbi.cat/wp-content/uploads/2022/02/curiositat2-400x400.jpeg)
Aprofitar la curiositat innata per aprendre ciència
Apropem els alumnes a les ciències a través de l'experiència
![](https://escolesgarbi.cat/wp-content/uploads/2022/01/jardi-400x400.jpeg)
L’estona del jardí: temps de lleure, de joc i d’aprenentatge
A Garbí Pere Vergés considerem el temps de joc i jardí com a una oportunitat educativa essencial per al desenvolupament integral dels alumnes
![](https://escolesgarbi.cat/wp-content/uploads/2021/12/lectoescriptura-400x400.jpeg)
El procés de lectoescriptura
La lectura i l’escriptura no són només eines acadèmiques, sinó també instruments fonamentals per al creixement individual i social de les persones, vehicles principals per a l'adquisició de coneixements.
![](https://escolesgarbi.cat/wp-content/uploads/2021/11/fora-aula-400x400.jpeg)
Aprendre fora de l’aula
Espais i temps educatius que traspassen els límits de l’aula i de l’horari lectiu.
![](https://escolesgarbi.cat/wp-content/uploads/2021/11/PTC-400x400.jpeg)
Les Pautes de treball comú: una visió compartida de l’aprenentatge
Dissenyar, construir i aplicar acords metodològics per a la innovació en la pràctica educativa.
![](https://escolesgarbi.cat/wp-content/uploads/2021/10/PROJECTE-ARTISTIC-400x400.jpeg)
El projecte artístic, una consolidació de l’eix estètic
El projecte artístic del batxillerat consolida un dels eixos fonamentals de les finalitats educatives de la nostra Escola: l’estètica.
![](https://escolesgarbi.cat/wp-content/uploads/2021/07/innovacio-400x400.jpeg)
Quatre anys de l'Equip d’Innovació
Consultors pedagògics acompanyen l’equip docent en el procés de canvi metodològic i el desplegament curricular.