Fundació Garbí Pere Verges Esplugues

Diari de Casal Setmana 4

EI3-EI4

Ja hem arribat a la penúltima setmana de Casal. Hem començat fent una gimcana d’aigua per tal d’apagar les trapelleries del Drac Frac i hem creat unes màscares molt originals. Alhora hem anat de sortida al parc de l’Oreneta i allà ens hem trobat els pols màgics de l’alegria del Drac. Amb aquests hem realitzat una activitat experimental molt divertida! Ens hem embrutat molt! També hem seguit fent piscina i jocs d’aigua per combatre la calor!

EI5-1R I 2N

Aquesta setmana continuem amb experiències divertides amb el poder de la intel·ligència. Grans reptes plantejats per les nostres amigues Zip i Zap. Els tallers d’aquesta setmana ens han portat a pensar un gran experiment: Com fer slime! També hem fet tots junts una festa Holly amb pols de colors creats per nosaltres! Què bé ens ho hem passat! A més hem anat de sortida a al parc aquàtic de Marineland i hem rigut molt tirant-nos pels tobogans!

Mira les fotografies d’EI5 aquí

Mira les fotografies d’1-2 EP aquí

3R A ESO

Ha sigut una setmana molt especial on l’experiència principal ha estat una nit a l’escola amb una excursió que ha acabat en un sopar a Plaça Mireia. Al vespre nit vam baixar amb les lots cap a l’escola i vam fer una festa al camp d’esports fent diferents balls i coreografies. Al matí el nostre cuiner Ramón, ens ha preparat un esmorzar per llepar-nos els dits! A més, conviure amb els amics i les amigues i dormir junts i juntes a l’escola ha sigut una aventura i una experiència molt positiva que ens ha ensenyat a ser més tolerants, respectuosos/es i junts hem enfortit vincles. A més al llarg d’aquests dies hem continuat fent tallers, jocs, piscina i hem anat a la platja!

Mira les fotografies de 3-4 EP aquí

Mira les fotografies de 5EP a ESO aquí

Campus Esportiu de Futbol

En aquesta quarta setmana de Campus Esportiu de Futbol hem gaudit molt de l’esport que tant ens agrada i també de totes les activitats i competicions que els monitors tenien preparades per tots els alumnes.

El dimarts vam anar a la platja de Gavà i el dijous vam anar a Marineland amb els més petits i amb els més grans vam fer l’esperada nit a l’Escola. A més a més, al matí vàrem anar a fer l’activitat de Laser Tag i a la tarda vam pujar caminant fins a Plaça Mireia on vam fer una gimcana i vam sopar mentre veiem fer-se fosc.

La pròxima setmana ja és l’última d’aquest Campus Esportiu 2022 i ve ben carregada de sorpreses i excursions. Anirem a la platja de Gavà, al Tibidabo i a Port Aventura. Fins aleshores!!!

Campus Esportiu de Bàsquet

Ja hem arribat al final d’aquest Campus Esportiu de Bàsquet d’aquest estiu 2022. Aquest any amb la gran novetat de l’ampliació d’una setmana, i ha estat tot un èxit.

Durant aquesta última setmana hem fet un munt d’activitats i competicions. Ens ho hem passat d’allò més bé a la platja i, el dijous va ser un gran dia, al matí vam anar a fer l’activitat de Laser Tag i a la tarda vam preparar la nit a l’Escola. Vam anar fins a la Plaça Mireia on vam fer una gimcana i també vam sopar allà. En tornar a l’Escola vam fer un Karaoke i ja va ser l’hora d’anar a dormir. Quina experiència més divertida!!

Tanquem aquest Campus Esportiu amb una valoració molt positiva. Ens retrobarem l’any vinent!