
Fundació Garbí Pere Verges Esplugues
Diari de Casal Setmana 2
EI3-EI4
Després d’uns primers cinc dies plens de diversió i activitats, la segona setmana de Casal segueix amb una nova aventura. El nostre estimat cavaller Ramón i la Princesa Griselda han perdut el seu cavall i nosaltres els hem ajudat a trobar-lo. Hem anat de sortida al Castell de Montjuic i allà ens hem trobat diverses petjades del seu amic! A més hem creat uns escuts molt originals i ens han quedat molt bonics. A la vegada, hem seguit gaudint de la piscina I els jocs d’aigua.
EI5-EP1 i EP2
La segona setmana de Casal comença carregada de reptes i aventures. Les nostres Super Heroïnes ZIP I ZAP han perdut el poder de l’equilibri i nosaltres hem estat disposats a recuperar-lo. Hem realitzat un taller de malabars, un circuit de circ i hem seguit anant a la piscina i fent jocs d’aigua! A més els nens i nenes de 1r i 2n hem pogut gaudir de la platja amb els nostres companys/es. També hem demostrant les nostres habilitats iniciant-nos en l’escalada al IndoorWall de Vilanova i la Geltrú. Ens ho hem passat d’allò més bé!
Mira les fotografies d’EI5 aquí
Mira les fotografies de 1-2 EP aquí
EP3 A ESO
La segona setmana de Casal dels més grans comença amb molta màgia i fantasia. Durant aquests dies hem estat representant diferents espectacles i realitzant obres de teatre. Alhora per finalitzar la setmana hem fet el joc de Quidditch inspirat en Harry Potter tot fent cohesió de grup! També hem gaudit de la platja amb els nostres amics i amigues. A més, ens hem pogut divertir a la sortida d’Humor Amarillo i hem rigut molt!
Mira les fotografies de 3-4 EP aquí
Mira les fotografies de 5EP a ESO aquí
Campus Esportiu de Futbol
I sense adonar-nos, ja hem arribat al final d’aquesta segona setmana de Campus Esportiu de Futbol. Ha estat una setmana molt intensa on hem gaudit de totes les activitats que teníem preparades. Futbol, piscina, jocs d’aigua, platja, concursos i un llarg etcètera.
A més a més el dijous vam anar d’excursió al complex esportiu Oci Aventura de Sitges on vam fer un munt d’activitats i ens ho vam passar d’allò més bé.
La setmana vinent també l’esperem amb molta il·lusió, ja que els més petits de 1r i 2n d’EP ens quedarem a dormir a l’Escola i els més grans anirem d’excursió al Parc Aquàtic de WaterWorld!
Campus Esportiu de Bàsquet
Amb l’inici del mes de juliol també hem començat el Campus Esportiu de Bàsquet 2022. Ha estat una primera setmana molt intensa i plena d’activitats i ens ho hem passat d’allò més bé.
A més a més, dimarts vàrem anar a la platja de Gavà i el dijous d’excursió al complex esportiu Oci Aventura situat a Sitges on vam fer un munt d’activitats i ens ho vam passar d’allò més bé.
La setmana vinent seguirem amb el Campus de Bàsquet i tenim preparades un munt d’activitats i sortides perquè tots els nostres jugadors i jugadores s’ho passin d’allò més bé!
Casal de Dansa
Com cada any, quan arriba juliol, engeguem l’esperat casal de Dansa. Aquesta primera setmana hem començat a preparar les coreografies, escenografia i vestuari del musical d’enguany. A poc a poc tot va agafant forma i entre assaig i assaig també hem fet piscina, jocs i alguna classe d’aquagym. També hem anat d’excursió a Oci Aventura Sitges on hem pogut gaudir de diverses activitats molt diverties. La setmana que ve, com ja saben, tenim la gran actuació final i no podem esperar a presentar l’espectacle que amb tanta il·lusió preparem cada any.